Viies päev: PÜHAPÄEV,  3. aprill 2016.//Day 5: SUNDAY, April 3rd 2016.

Last activity day in Romania started with trip to the city park, where Romanian people organized the orientation game. We were separated into groups with 3 people, they gave us a compass and map with clues. I was in team with Michael and Alexandra. The track was surprisingly short, but its was understandable, because we had a lot of teams and time was limited.

After we were taken to Open Air Museum in Sibiu. Everybody walked freely and went different ways. I was with Estonian people and their hosts to watch some old Romanian buildings. After that, all the project people met at Sibiu Zoo. The ticket was very cheap. In the zoo I didn’t watch any animals, because I think there are same animals in Estonian zoo. Instead of that me, Michael and Ady went to ride waterwheel.The ride was very fun and when we arrived to the port, we were completely soaked. Then we went back to the city centre by bus. With that, project part was ended and we were free to see the city. I went with my host and Turkish people to eat food in local restaurant called „Super Mamma“. When we finished there we said goodbye to Turkish people because they left that day. After that we visited my hosts uncle because we had left our keys home and there I felt the hospitality of Romanian people again. In the evening we went to the big mall where we bought our gifts to home and also ate pizza with other students. Then we said goodbye to everyone and went back to our home.

Written by Rando, Estonia.

Loe postitust ka EESTI KEELES (pärast pildigaleriid) →

Rumeenia õpilasvahetus 2903_0404 108 Rumeenia õpilasvahetus 2903_0404 103 Rumeenia õpilasvahetus 2903_0404 090 Rumeenia õpilasvahetus 2903_0404 088 Rumeenia õpilasvahetus 2903_0404 082 Rumeenia õpilasvahetus 2903_0404 081 Rumeenia õpilasvahetus 2903_0404 079 Rumeenia õpilasvahetus 2903_0404 070 Rumeenia õpilasvahetus 2903_0404 065 Rumeenia õpilasvahetus 2903_0404 056 Rumeenia õpilasvahetus 2903_0404 043 Rumeenia õpilasvahetus 2903_0404 029 Rumeenia õpilasvahetus 2903_0404 024 Rumeenia õpilasvahetus 2903_0404 022 Rumeenia õpilasvahetus 2903_0404 009 Rumeenia õpilasvahetus 2903_0404 002

Viimane päev Rumeenias algas väljasõiduga linnalähedasse parki, kus meile korraldati väike orienteerumisvõistlus. Pidime jagama end kolmestesse gruppidesse, meile anti kompass ja kaart koos teekonnajuhistega. Mina olin ühes

võistkonnas koos Michaeli ja Alexandraga. Rada oli üllatavalt lühike, aga see oli ka arusaadav, kuna meil oli nii palju võistkondi ja aeg oli piiratud.

Pärast orienteerumist kõndisime Vabaõhumuuseumisse. Seal liikusid kõik eri suundades, mina läksin koos teiste eestlaste ja nende kaaslastega maju ja muid ehitisi vaatama, mis jäid vabaõhumuuseumi territooriumile. Pärast tunnist ringivaatamist läksime loomaaeda, kus kõik projekti inimesed jälle kokku said. Loomaaia pilet oli üllatavalt odav. Loomaaias ma loomi vaatama ei läinudki, sest olen Tallinna loomaaeda tihti külastanud ja arvan, et sama liigi loomad siin ja mujal ei erine. Selle asemel läksin ma Michaeli ja Adyga vesirattaga sõitma. Sõit oli üpriski lõbus ja kaldale tagasi jõudes olime me kolmekesi kõik läbimärjad, kuna sõitsime suure 10-meetrise purskkaevu alt läbi. Seejärel läksime bussi peale tagasi ja suundusime tagasi kesklinna. Sellega oli projekti osa läbi ja igaüks liikus isesuunda, mina läksin koos oma võõrustaja ja türklastega sööma kiirtoidurestorani nimega „Super Mamma“.  Pärast sööki jätsime türklastega hüvasti ja tegime koos pilti, sest nemad lahkusid teistest päev varem, sest neil oli ees pikk bussisõit.

Söömingu käigus selgus, et Michael  tuleb viimaseks õhtuks ja ööks minu kaaslase juurde. Niisiis läksimegi mu võõrustaja ja Suzyga rongijaama Michaelile vastu. Sinna jõudmiseks pidime terve vanalinna läbi käima. Rongijaamas ostsime endile sõidupiletid ja sõitsime minu võõrustaja koju, kuhu panime Michaeli asjad, ja kus mina sain oma poolmärjad riided ära vahetada. Selgus aga, et võti oli koju jäänud ja seepärast läksime vähekeseks ajaks tema onu juurde, kus võis jällegi kogeda seda, kuivõrd lahked ja sõbralikud on Rumeenia inimesed. Poole tunni pärast saime võtmed ja saime asjad ära panna ja riided vahetatud. Edasi sõitsime bussiga suure kaubanduskeskuse juurde, kus saime jällegi kokku teiste riikide esindaja ja kaasmaalastega. See õhtu oli ka aeg osta koju kohalikke maiustusi, mida ma ka ohtrasti ostsin. Pärast ostlemist käisime uute sõpradega pitsat söömas, mis oli üllatavalt odav ja väga maitsev. Seejärel liikusime bussijaama, kust saime tagasi kesklinna, seal käisime natuke ringi ja seejärel jätsime üksteisega hüvasti. Kodus tegi minu võõrustajapere ema mulle ja Michaelile teed ja natuke süüa, rääkisime veel natuke juttu ja sättisime magama, et puhata välja viimaseks hommikuks, mil pidime koju tagasi lendama.