Teine päev: NELJAPÄEV, 31. märts 2016.//Day 2: THURSDAY, March 31st 2016.

We started our morning with watching a video of the previous day and doing some summaries of the activities which we had done. Then it was time for each country to present  their SWOT analysis on “Land and Forest Degradation”. All the presentations were so different, we learnt a lot about the forestry in Italy, Turkey, Romania, Spain and France. After a little break we did post-presentation discussion,  where we brought out the main concerns and positive aspects in land and forest degradation. After that, all the students attended 3 workshops, the intention was to learn through games. We put together a puzzle, made our own crosswords and wrote down the names of the trees which grow in our countries. With the workshops, the activities in the school had ended. In the afternoon, the majority of the project participants went bowling together. We spent the following three hours getting to know each other better, laughing and having fun. In the evening the students spent time on their own – for example, me, my host Ally, Siiri and her host Antonia went to have dinner and went to explore the Metropolitan Orthodox Cathedral and the Evangelical Cathedral. With that, the second day in Sibiu was over.

Written by Marjana-Kristiina, Estonia.

Loe postitust ka EESTI KEELES (pärast pildigaleriid) →


Rumeenia õpilasvahetus.1.osa 186 Rumeenia õpilasvahetus.1.osa 185 Rumeenia õpilasvahetus.1.osa 184 Rumeenia õpilasvahetus.1.osa 039 Rumeenia õpilasvahetus.1.osa 034 Rumeenia õpilasvahetus.1.osa 025 Rumeenia õpilasvahetus.1.osa 014 Rumeenia õpilasvahetus.1.osa 005 Rumeenia õpilasvahetus.1.osa 003


Me alustasime oma hommikut vaadates videot eelmise päeva tegevustest, hiljem neid tegevusi ka analüüsides. Siis oli aeg SWOT analüüside esitamiseks teemal maa ja metsade seisundi halvenemine. Kõik presentatsioonid olid väga erinevad, saime uusi teadmisi Itaalia, Türgi, Rumeenia, Hispaania ja Prantsusmaa metsanduse kohta. Peale väikest pausi arutasime esitlusi, tehes kokkuvõtteid muredest ja positiivsetest aspektidest maa ja metsade seisundi halvenemise koha pealt. Peale seda said kõik õpilased osaleda kolmes töötoas, mille eesmärgiks oli õppida läbi mängude. Me panime kokku puslesid, tegime ise ristsõnu ning kirjutasime üles puude nimesid, mis kasvavad meie riikides. Töötubadega sai tegevused koolis lõppenuks lugeda. Pärastlõunal suundus enamus projektis osalenutest bowlingusse. Järgmised kolm tundi veetsime üksteist tundma õppides, naerdes ja lõbutsedes. Õhtul veetsid õpilased aega omal käel – näiteks mina, minu võõrustaja Ally, Siiri ja tema võõrustaja Antonia sõime õhtust ja läksime avastama katedraale kesklinnas.

 Kirjutas Marjana-Kristiina, Eesti.