Reis algab: pühapäev, 14.10.2018//Travel to Rome: Sunday, 14.10.2018

The morning started at the hostel Friends House, where we had arrived last night. We ate breakfast in a small cafe just outside the hotel. We got to eat a typical Italian breakfast – croissant and coffee. After breakfast, we headed to a metro station and rode a few stops to the city centre. Our plan was to walk around the Rome and visit the most important sightseeing’s.

First we went to the Spanish stairs. Of course, there were a lot of people, but it was nothing, compared to what was ahead of us. We walked up the stairs and reached to the Trinita dei Monti church. We took some pictures and continue on walking towards Piazza Navona Square. On the way there, we saw the Pantheon, the only fully preserved Old Roman building, temple built for all Gods. Then we got to the Piazza Navona Square, where the Sant’Agnese Church was located, and we had the opportunity to go in.

We knew that in Rome there are a lot of pickpockets and that’s why we had to keep an eye on our belongings. Liis Grete got to experience on her own skin as someone wanted to steal from her pocket. Luckily, he didn’t succeed on that. Next we set our steps towards the Trevi Fountain, the world’s most famous fountain. When we arrived, there were a lot of tourists taking pictures at the fountain. We threw a coin to the fountain with our right hand over our left shoulder because this is supposed to bring luck.

Finally, we started moving towards the Vatican, which was our main goal, since we had bought tickets to visit St. Peters Basilica. We were walking along the street to Basilica, when we arrived at a checkpoint where our bags were checked. There were a lot of people and I didn’t understand what was happening. It came out that the pope of Rome was going to greet the people today. Finally, we saw the Pope, standing in a white open car, that was slowly moving and was surrounded by security guards, who walked next to the car. The Pope waved at everyone and some people were freaking out by seeing him.

We got to the next security control among the first, and then we finally got to go to the Basilica. This is the largest church in the world and it was beautiful both inside and outside. After visiting the church, we found out that entering the church was free for everyone, and we just paid for some audio guide. At this point we were really hungry and we went to a small restaurant to eat pasta.

Eventually it was time to go back to the hostel, take our suitcases and take the train to the Rome airport. We flew to Sardinia, Alghero. From there we went by bus for about an hour to Bosa, where our host families were already waiting.

Written by Merili-Mai, Audentes Sports Gymnasium

Loe postitust ka EESTI KEELES (pärast pildigaleriid) →

Hommik algas hostelis Friends House, kuhu olime jõudnud eelmisel õhtul. Hommikusööki sõime väikeses kohvikus, hotellist veidi eemal. Saime süüa tavapärast Itaalia hommikusööki – croissant ja kohv. Pärast hommikusööki suundusime metroojaama ning sõitsime paar peatust linna poole. Meie plaan oli käia Roomas ringi ning näha kõige tähtsamaid vaatamisväärsusi.

Kõigepelt läksime Hispaania treppide juurde. Loomulikult oli seal palju rahvast, aga see ei olnud veel midagi võrreldes sellega, mis meid ees ootas. Treppidest üles kõndides jõudsime Trinita dei Monti kiriku juurde. Tegime mõned pildid ning liikusime edasi, sihiks Piazza Navona väljak. Tee peale jäi Pantheon, mis on ainus täielikult säilinud Vana-Rooma ehitis ja see ehitati kõikide jumalate templiks. Jõudsime Piazza Navona väljakule, kus asub Sant’Agnese kirik, kuhu oli meil võimalus ka sisse minna.

Teadsime, et Roomas on palju taskuvargaid ning sellepärast pidime hoidma oma asjadel hästi silma peal. Liis Grete sai kogeda ka enda naha peal, kuidas väljakul viibides keegi lootis tema taskutest midagi leida. Õnneks see vargal ei õnnestunud.

Seadsime sammud Trevi purskkaevu suunas, mis on maailma tuntuim purskkaev. Kohale jõudes oli seal tohutult palju turiste, kes tegid pilte. Viskasime parema käega üle vasaku õla purskkaevu mündi, mis peaks tooma õnne.

Lõpuks hakkasime liikuma Vatikani poole, mis oli meie peaeesmärk, kuna olime ostnud piletid, et külastada St. Peter Basiilikat. Mööda pikka tänavat basiilika poole kõndides jõudsime kontrollpunkti, kus vaadati läbi meie kotid. Seal oli tohutult palju inimesi ja alguses ei saanud ma aru, mis toimub. Tuli välja, et täna tuleb rahvast tervitama Rooma paavst. Saime seisma minna kohe turvaaia äärde ning jäime ootama paavsti tulekut. Lõpuks nägime paavsti, kes seisis valges lahtises autos, mis liikus aeglaselt ja mida turvasid auto kõrval kaasa kõndivad turvamehed. Paavst naeratas ja lehvitas kõigile ja inimesed olid hullumas tema nägemisest.

Meil õnnestus jõuda järgmisse turvakontrolli suhteliselt esimeste seas ning pärast seda saimegi lõpuks basiilikasse minna. Tegemist on maailma suurima kirikuga, mis on nii seest kui ka väljast detailirohke ja ilus. Pärast kiriku külastust saime teada, et sinna sissepääs on kõigile tasuta ja me maksime vaid audiogiidi eest. Kuna kõht oli juba päris tühjaks läinud, käisime veel söömas väikses restoranis, kus kõik tellisid pastat.

Oligi aeg tagasi suunduda hostelisse, võtta sealt kohvrid, sõita rongiga lennujaama ja lennata Sardiinia saarele Algherosse. Sealt edasi sõitsime veel bussiga umbes tund aega Bosasse, kus ootasid juba meid võõrustajapered.