Neljas päev: NELJAPÄEV, 23. märts 2017//Day 4: THURSDAY, March 23rd 2017.

Thursday was definitely one of the most exciting and memorable day of the trip, because we had an excursion near the Etna Volcano. The departure was supposed to be at 7 o’clock form the bus station but in our house everyone was still asleep at 6:50. When we finally arrived at the meeting place, we realized there was no need for panic, as at 7 o’clock the buses hadn’t even arrived and there was only one person there. Soon we understood, that it was normal for the Italians to be late for everything.

After three hours of driving, we began to approach the volcano and a magnificent view of the Etna was seen from the window. The volcano was active and there was light smoke coming out of it. Finally we arrived and began our trek, we also had a guide, who explained everything we saw around us, like when and how it evolved. Etna Volcano is one of the most active volcanoes in the world as there was black volcanic rocks all around us, that used to be lava.

I was really pleased with the hike, the nature and the view was breathtaking and it was good to move around a bit for change as we had only eaten pasta and bread the previous days. The hike lasted for three hours during which we  walked 6km and a had a lunch break.

According to the program we were supposed to visit Catania on our way back. The scheduled time for the arrival was three o’clock, but as usual we arrived there at 7. Due to that we only had 45 minutes to check out the city, but we managed to see few of the most important buildings, buy some souvenirs and eat some gelato. After that we gathered into the bus and began our ride home.

During the ride we got a great news, our luggage had finally arrived and was waiting for us at the school. About 9 o’clock we arrived to Vittoria, got our suitcases and went home. Although we were exhausted form the trip, our day wasn’t over yet. We had to celebrate Joel’s birthday, who had turned 18 on that day. We spent the evening in the garage of one of the Italian hosts, where we played table tennis, Uno cards and ate some cake. By midnight we were all in our own homes and getting some rest for tomorrows sports day.

Written by Anna-Stina, Audentes Sports Gymnasium.

Loe postitust ka EESTI KEELES (pärast pildigaleriid) →IMG_0590 IMG_0594 IMG_0596 IMG_0608 IMG_0621 IMG_0622 IMG_0631 IMG_0633 IMG_0639 IMG_0640 IMG_0641 IMG_0664 IMG_0680 IMG_0686 IMG_0704 IMG_0710 IMG_0721 IMG_0734 IMG_0739 IMG_0740 IMG_0741 IMG_0742 IMG_0743 IMG_0744 IMG_0746 IMG_0766 IMG_0771 IMG_0774 IMG_0780 IMG_0807 IMG_0818 IMG_0828

Neljapäev oli kindlasti üks reisi kõige põnevaim ning meeldejäävaim päev, sest tegime ekskursiooni Etna Vulkaani jalamil. Väljasõit bussijaamast pidi olema kell 7 hommikul, kuid meie peres kell 6:50 kõik veel magasid. Lõpuks jõudsime kerge 10-minutise hilinemisega siiski kohtumispaika ning tuli välja, et paanikaks polnud isegi põhjust, kell 7 oli ainult üks inimene kohal olnud, isegi busse polnud. Saime aru lõpuks, et itaallaste puhul on täiesti loomulik kõikjale hilineda.

Pärast 3-tunnist bussisõitu hakkasime Etnale lähenema ning bussiaknast avanes imeilus vaade vulkaanile, mis sel ajal oli täitsa aktiivne ning kergelt suitses. Lõpuks jõudsime kohale ning alustasime matkaga, kaasas oli ka giid, kes seletas kõike, mida me ümberringi nägime ning millal ja kuidas see tekkis. Etna vulkaan on üks maailma kõige aktiivemaid vulkaane ning seda oli ka ümbrusest näha, kõikjal oli musta vulkaanilist kivimit, mis kunagi oli laava olnud.

Mina jäin matkaga väga rahule, kogu see loodus ja vaade seal oli nii ilus, ning vahelduseks oli tore natuke liikuda ka, sest eelnevad päevad olime ainult saia ja pastat söönud.  Kokku kestis matk kuskil 3 tundi, mille jooksul läbisime 6km ning pidasime kerge lõunapausi ka.

Kava nägi ette, et tagasi sõites külastame Catania linna ka, kuhu pidime orienteeruvalt jõudma 3 paiku, kuid jõudsime hoopis 7 ajal. Seetõttu jäi linnaga tutvumiseks aega väga vähe, ainult 45 minutit, kuid tähtsamad ehitised sai üle vaadatud, magnetid ostetud ning gelato söödud.  Peale seda kogunesime bussi ning algas sõit kodu poole.

Bussis olles saime ka väga positiivse teate, nimelt meie pagas oli lõpuks kohale jõudnud ning ootas meid koolis.  Kuskil 9 ajal jõudsime kooli juurde, saime kohvrid kätte ning läksime koju. Kuigi olime rampväsinud, ei olnud õhtu meie jaoks veel läbi, sest tuli tähistada ka Joeli sünnipäeva, kes sel päeval 18 sai. Õhtu möödus rahulikult ühe Itaalia host’i garaažis, kus mängisime pinksi, Uno kaarte ning sõime kooki. Keskööks olime kõik kenasti oma kodudesse jõudnud ning pidime ennast korralikult välja puhakama homseks spordipäevaks.

Kirjutas Anna-Stina, Audentese Spordigümnaasium.