Neljas päev: neljapäev, 18.10.2018//4th Day: Thursday, 18.10.2018

Penultimate day of student exchange. I woke up at 7.15 a.m. to my alarm. Then I got myself ready and packed my clothes, to go on a run with Anna-Maria and Merili-Mai. After I got my things packed Francesca invited me to have breakfast. I didn’t eat much that morning because I don’t like to run with a full stomach. Francesca and her mother were worried that I didn’t eat, so they gave me some food I could eat after the run. After breakfast I left the house to meet Anna-Maria and Merili-Mai but Francesca stayed there and talked to her mom.

We had agreed with Anna-Maria and Merili-Mai, that we would meet at eight. After we had met, we started walking to our teachers’ hotel. We left our bags there. We were running for about 30 minutes, so we ran to the beach and back. After the run we went to school, where there was a bus waiting for us. We had a bus trip to the local sights. The first place we visited was a stone building called The Nuraghe of “Nuraddeo”. No one knows exactly why they were built, but the age of the building is known by the piece of wood that was between the stones. After that we stopped at a little village called Tinnuri, where we spent 20 minutes. This town was interesting because many houses had some drawings on them. Later when it was time to leave we met in the bus and started going back to school.

On that day I had lunch with the Norwegians guys. We went to a local pizza place and enjoyed our food. Taavi and Oskar joined us later. When the clock was about 3 p.m. I met Francesca. We went to the beach where we met all the others as well. We spent our afternoon at the beach, some bolder ones went swimming.

When the day was getting to an end we started going back to my hosts place. There was dinner waiting for us. Her mom had made us some meatballs and raviolis and it tasted excellent. After the dinner everyone talked about their day and enjoyed each other’s company. After that we all went to sleep.

Written by Liis Grete, Audentes Sports Gymnasium

Loe postitust ka EESTI KEELES (pärast pildigaleriid) →

Õpilasvahetuse eelviimane päev. Ärkasin hommikul kell 7.15 oma äratuskella peale. Seejärel sättisin ennast valmis ning pakkisin riided kokku, et minna jooksma Anna-Maria ja Merili-Maiga. Nii kui olin asjad saanud pakitud, kutsus Francesca mind juba hommikust sööma. Palju ma tol hommik ei söönud, sest mulle ei meeldi täis kõhuga joosta. Francesca ja ta ema tundsid koheselt muret, kas mul kõht tühjaks ei jää, ning andsid mulle paar maiustust kaasa. Peale söömist jäi Francesca koos oma emaga muljeid jagama ning mina tormasin majast välja, et teistega kokku saada.

Olime Anna-Mariaga ja Merili-Maiga kokku leppinud, et kohtume kell 8. Kui olime kokku saanud, liikusime õpetajate hotelli poole, kuhu jätsime oma asjad, et hiljem saaksime seal pesema minna. Jooksime tüdrukutega umbes pool tundi, teekond oli randa ja tagasi.

Pärast jooksmist asusime me kooli poole teele, kus meid ootas buss, et saaksime minna vaatama mõnda saare vaatamisväärsust. Bussisõit oli üleüldiselt tore, sest olime norrakatega kogu reisi ajal hästi läbi saanud ning saime ka sõidu ajal erinevaid muljeid jagada. Esimene koht, mida me külastasime, oli kivist ehitis, mille nimetus oli Nuraghe. Täpselt ei teata, miks need vajalikud olid, aga ehitiste vanust sai teada puidu abil, mis oli kivide vahele pandud. Järgmisena peatusime me Tinnuri linnakeses, kus me veetsime 20 minutit. Selle linna tegi huvitavaks see, et paljudele majadele oli joonistatud erinevaid asju. Hiljem kohtusime kõik bussis ning läksime tagasi kooli.

Lõunatasin ma tol päeval norrakatega, sest olin Francescaga nii kokku leppinud. Läksime kohaliku pitsakohta ja nautisime sööki, hiljem ühinesid meiega ka Oskar ja Taavi. Kui kell oli parasjagu kolm saanud, kohtusin mina Francescaga ning läksime randa, seal kohtusime ka kõigi teistega. Veetsime pärastlõuna rannas, mõni julgem sai isegi vees ujumas käidud.

Kui päev oli lõpuks läbi saanud, liikusin ma oma hostiga koju. Seal ootas meid õhtusöök tema perega. Ta ema oli valmistanud hakklihapalle ning ravioole ning need maitsesid väga hästi. Õhtusöögi lõppedes muljetasime kõik oma päevategemistest, nautisime üksteise seltskonda ning läksime siis kõik magama.