4. päev: neljapäev, 12.04.2018//4th Day: Thursday, 09.04.2018

Thursday was the fourth day of our student exchange. This morning we ate breakfast with my hosting family, as usually on last days. Right after the breakfast, we were ride a school,  along with children from hosting family.

One of the main task for the day was to present a group works, prepared by every team. All the groups had to present their group work. It took quite some time and still some of the presentations were not seen. After the presentation we all again gathered in front of the school where the bus was already waiting for us. We went to the bus and drove in to the mountains. To be honest, the mountains were all around there, all the time. The whole nature was different than we are used to see here in Estonia, but still very beautiful.

When we got into the mountains, then at first we prepared our campfires. A bit later we went to see the sled dogs. And not just for watching, we had a chance to try out by ourselves, how it feels to ride with sled dogs. Obviously it was the the first time for us to try it. Riding with a sled dog was an awesome experience. I  would love to try it by myself, but this time we were just a passengers. Soon after that, we moved back to the campfire site. We lit up the campfires and took some rest. We made grilled sausages and drank hot chocolate. It was nice to have a barbecue and talk together.

Soon after that we were driving back to town, to school. But the day wasn’t ending there for us. In the evening we went to restaurant for a dinner. Dinner in the restaurant was pleasant and that was a nice ending for the day. After that was finally time to go home and take some rest and relax, to be ready for the next day.

Written by Kristjan, Audentes School

Loe postitust ka EESTI KEELES (pärast pildigaleriid) →

Neljapäev oli meie õpilasvahetuse neljas päev. Sellel hommikul sõime koos mind majutava perega hommikust, nii nagu juba tavaks oli kujunenud. Kohe peale hommikusööki  sõitsime koos pere lastega kooli. Selle päeva üheks ülesandeks koolis oli ettevalmistatud rühmatööde esitlemine. Kõik grupid pidid esitlema oma rühmatöid.  See võttis päris pikalt aega ja siiski jäid veel osad esitlused nägemata. Pärast esitluste lõppu kogunesime kõik taas kooli juures, kus meid ootas buss. Me läksime bussi peale ja sõitsime kõik koos mägedesse.

Kuigi jah, mäed olid seal kogu aeg kõikjal ümberringi. Kogu loodus oli teistsugune, kui oleme siin Eestis harjunud, kuid siiski väga ilus. Mägedesse jõudes tegime kõigepealt endale lõkkekohad valmis. Natukene aega hiljem läksime kelgukoeri vaatama. Kuid lisaks vaatamisele, saime ka ise proovida kelgukoertega sõita. Arusaadavalt oli see esimeseks korraks, kui sain seda proovida. Koerarakendiga sõitmine oli väga äge elamus ja oleksin tahtnud ka ise koeri juhtida. Kuid seekord jäime siiski kõigest reisijateks. Varsti pärast kelgukoertega sõitmist liikusime tagasi lõkkeplatsile. Süütasime lõkked ja puhkasime. Söögiks saime me grillida vorste ja jõime sooja kakaod. Oli mõnus ühiselt grillida ja juttu rääkida.

Peale seda viidi meid peagi tagasi linna, kooli juurde. Kuid sellega ei olnud päev veel lõppenud. Õhtul läksime välja restorani õhtust sööma. Õhtusöök restoranis oli meeldiv ja ilus lõpetus sellele pikale päevale. Peale seda oli viimaks aeg selleks päevaks koju minna ja puhata, et saaks järgmisel päeval jälle näha uut ja huvitavat, mida Norral meile pakkuda on.